ENDRING I BASIS FREDAG 3.3: Cellosamling blir kl 17 til 18 som vanlig!

Kjæer foreldre og cellister i Basis, vi holder vanlig samling kl 17 til 18 i stedet for ekstra lang samling som vi har satt opp i planen. Terminlisten er rettet opp, og jeg sender mail i kveld.

Samlingen vil være ferdig kl 18 i stedet for 1830 og det er ikke sikkert at det blir samspill med fiolinister. Dette er grunnen til at vi satser på vanlig cellosamling for dere.
Vel møtt fredag 3. mars k17! Vi møtes i foajeen, rom er ennå ikke klart.
Mvh Astrid

Populære innlegg fra denne bloggen

HUSK Å MELDE DEG PÅ ABSOLUTT VÅR CELLOWEEKEND + HUSK SOMMERKONSERT I TORSHOV KIRKE 1. JUNI!

ABSOLUTT SOMMER - CELLOKICKOFF I AUGUST - OG ØVELSER FOR HØSTEN OPPSTART ALLE GRUPPER!

GOD SOMMER OG TAKK FOR ALLE GODE SPILLEMINNER I VÅR! Vi sees på cellokickoff i august!