TAKK FOR FINE DAGER PÅ SALTÖGÅRDEN!

Kjære alle dere som deltok på vår cellotur til Saltögården, takk for flott innsats og en veldig hyggelig orkestertur med mye øving, herlig mat, deilig vær, litt regn for ro til en fantastisk konsert og den fine ensemblekonserten til slutt! Vi gleder oss allerede til neste år:)
Sees på sommeravslutningen mandag 1. juni!! Øvelse fra 17 for Høyere Nivå og Utøvende Nivå.
Sommerfest starter med sommerkonsert kl 18! Utdeling av medaljer, kake og kaffe. Familie velkomne!!!




Populære innlegg fra denne bloggen

HUSK Å MELDE DEG PÅ ABSOLUTT VÅR CELLOWEEKEND + HUSK SOMMERKONSERT I TORSHOV KIRKE 1. JUNI!

Gjenstående øvelser vårsemester ABSOLUTT CELLO, CELLOWEEKEND 30. OG 31. MAI OG SOMMERKONSERT 1. JUNI

GOD SOMMER OG TAKK FOR ALLE GODE SPILLEMINNER I VÅR! Vi sees på cellokickoff i august!